logo
Weekly Auctions of Exceptional Items
Log In

Bidder Reviews for AGOPB (156)

badge TOP RATED
4.5 out of 5.0 Stars
5 Star
81% (126)
4 Star
8% (12)
3 Star
4% (6)
2 Star
2% (3)
1 Star
6% (9)
trophy
Accurate Descriptions
trophy
Quick Responses
trophy
Easy Payments

1-50 of 156 Reviews

Filter:
All Ratings
Sort:
Highest Rated
Sari
Winnipeg, Canada
Oct 10, 2020
Shan
Madison, Wisconsin
Oct 03, 2020
Very trustable, reliable, and thoughtful.Again. 5 star!!!
Report
Todd
Harwich, Massachusetts
Oct 03, 2020
Marcia
Dublin, Ohio
Oct 03, 2020
Cecil
West Palm Beach, Florida
Oct 03, 2020
Shan
Madison, Wisconsin
Sep 29, 2020
Best, best and best!The owner of AGOPB is very professional, reliable and thoughtful. To me, he is the best in Liveauctioneers. definitely 5 star!
Report
Sefa
Patchogue, New York
Sep 08, 2020
Do NOT Buy Anything From These CrooksThey are nothing but a scam artists. I won a lighter from them. Made the payment the same day. They never reached out to confirm shipping. After my countless efforts to reach out to them to arrange shipping I still have never heard back from them. They took my money, never shipped my item. My $125 is gone, save your money. Hope this review stops someone from buying from these crooks, and they lose more than that $125 they stole. Unethical business.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Sefa, It is unfortunate that due to the circumstance of your item not picked up by yourself or an assigned agent, your item was subsequently sold to another buyer. Your review is not accurate and negligent, and does not explain your absence to contact the gallery after 1 1/2 years? This item was sold in March 2019. The gallery helps every bidder who contacts us with packing and shipping information and options. Your failure to contact and/or communicate with the gallery in a timely manner is the issue here! Please contact the gallery for a refund.
Julie
Sarasota, Florida
Aug 12, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Steven
Narragansett, Rhode Island
Aug 01, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Robert
Lake Worth, Florida
Aug 01, 2020
It turned out that this auction house is local for me. Payment and pick-up process was easy/Great auction site
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Charles
Mosier, Oregon
Aug 01, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Stefan
Incheon, Korea, Republic Of
Aug 01, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Russell
New York, New York
Aug 01, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Lydie
Merion, Pennsylvania
Aug 01, 2020
Great items and excellent customer serviceThe auction house always has great items for auction and was very helpful coordinating shipping. I always check out their sales.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Raymond
West Palm Beach, Florida
Aug 01, 2020
All goodAll good
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Cecil
West Palm Beach, Florida
Aug 01, 2020
Alfonso
Brooklyn, N.y.
Jun 17, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Jackie
Morrison, Colorado
Jun 14, 2020
EXCELLENT EXPERIENCEBrian hosts the most wonderful auctions-with integrity & customer satisfaction top of mind.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Talya
Deerfield Beach, Florida
Jun 11, 2020
Trustworthy.Delightful transaction. Very professional!
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Deeb
Arlington, Virginia
May 31, 2020
Superior Customer ServeMost responsive to inquiries and especially helpful in packing and shipping the item. Outstanding/Superior in every way!! Thank you!
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Thomas
Atlanta, Georgia
May 31, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Kim
Arlington Heights, Illinois
May 31, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Sergei
San Francisco, California
May 30, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Sam
Davenport, Iowa
May 30, 2020
Don't Forget To Call ShipperI really enjoyed this auction company. I got some beautiful items at a reasonable cost. I look forward to their next auction. I am partially to blame for my shipping problem. I thought I would be notified after the auction about shipping options but wasn't. I went back and read the auction information, and called a shipper at random. It took three more weeks to receive the package. Anyway, it eventually arrived, and I'm happy.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Penelope
Catskill, New York
May 30, 2020
Super to deal with!They have wonderful items, & their system for paying & receiving your items is easy. They are very nice to deal with.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Cecil
West Palm Beach, Florida
May 30, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Peter
Manasquan, New Jersey
May 30, 2020
Very professionalFriendly and easy transaction including shipping
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Ralph
Williamstown, Massachusetts
May 30, 2020
Good auction houseAGOPB was responsive to communications about payment and shipping. They shipped the items to me themselves, which was far cheaper than going through a third party. Great experience.
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Coral Gables Auction
Coral Gables, Florida
Apr 15, 2020
very nice piecevery nice piece
Report
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Brian
Wichita, Kansas
Mar 07, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Maria
Miami, Florida
Mar 07, 2020
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
Thanks for the positive review!
Kirk
Uniontown, Pennsylvania
Mar 07, 2020
placeholder
AGOPBSep 08, 2020
Thank you for your positive review and business!
Warren
Morrilton, Arkansas
Mar 07, 2020
MisrepresentationThe item i purchased had a very large chip on the outside and a large reglued broken piece at the top
Report
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
, I am surprised to see your review. It concerns me that you did not contact the gallery to ask for a refund? We are sorry for the oversight in condition and while we do our best to accurately identify any condition issues with the lots, there can be oversights in cataloging. Since you are unsatisfied with your purchase of $62.50, then please return the item to the gallery and we will issue a refund, including shipping to you. Our address is 412 Northwood Road, West Palm Beach, Florida 33407 or if you need assistance please call the gallery at 561-805-7115. In my opinion, I do not think your review fairly reflects the standards, ethics, and conduct of the gallery over our 17 year history on Liveauctioneers. Brian Kogan
Andrea
Collingwood, Canada
Feb 21, 2020
Very HappyA super experience with great communication. Everyone at AGOPB was most helpful throughout. Very pleased, thank you:)
Report
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
Thanks for the positive review!
Jackie
Morrison, Colorado
Jan 23, 2020
Reliable, Knowledgeable and Credible-A + ExperienceBrian is a trustworthy auctioneer-always willing to help, offering wonderful estate treasures and providing dedicated customer service.
Report
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
Thanks for the positive review!
Sam
Dallas, Texas
Jan 20, 2020
Outstanding.good communications. extra effort for shipping and making sure my item was sent in good condition. Would recommend.
Report
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
Thanks for the positive review!
Stefano
Toronto, Canada
Jan 12, 2020
placeholder
AGOPBJan 20, 2020
Thank you for your positive review and business!!!
Pedro
New York, New York
Jan 04, 2020
overpriced shipping cost by 25.00unscrupulous auction house would not do buisiness again
Report
Riley
Cincinnati, Ohio
Jan 04, 2020
placeholder
AGOPBJan 20, 2020
Thank you for your positive review and business!!!
Dennis
Terre Haute, Indiana
Jan 04, 2020
placeholder
AGOPBJan 20, 2020
Thank you for your positive review and business!!!
Chris
West Palm Beach, Florida
Jan 04, 2020
Best auction house anywhereVery reputable and beautiful merchandise
Report
placeholder
AGOPBJan 20, 2020
Thank you for your positive review and business!!!
Raymond
West Palm Beach, Florida
Jan 04, 2020
Very professionalgreat prices very honest
Report
Jeffrey
Colchester, Connecticut
Nov 18, 2019
Make sure about shippingOverall ok merchandise but I wish I had known lenses had extensive haze. Camera body was nice. Shipping was an issue. It took awhile to get this finally sent and when it was sent it went pony express style. I paid for priority. Took about a week to get from Florida to Connecticut, instead of 2-3 days. Called owner about this a few times and he got a bit of an attitude. One time when called he blew me off saying he was "with a client" and would call back. I just spent $1200.00 with his auction and thought I deserved at least finding out what I was calling about. I considered myself a client as well. I simply wanted to ask if the items had been sent yet. Another time when told that this was not sent priority mail, he said it was his associates fault and nobody's perfect. It got a little testy after that and I will just leave it at that. I am still waiting for my refund on the shipping cost but I am not going to pursue the paltry sum. I never wrote a review like this before but I felt the need to express my opinion.
Report
placeholder
AGOPBNov 18, 2019
Jeff, sorry for the delay in shipping to you. The US mail is a great service and it typically works very well. Glad you were happy with your purchase, THANKS FOR THE BUSINESS! The only problem I have with your review is that you called me, at a time, when I was not in the gallery and did not have all your information available to me. I mentioned this to you and you said you needed the tracking information now, as you had a client ready to buy the items from you. Again, at that time when you called, it was on a Saturday, and I was not in the gallery and the other time you called, I was with a consignor, so I could not speak to you at that time. I did email you later that day with the tracking information. I usually respond short and sweet to the reviews, but this time, like you, I wanted to address your complaints and express my thoughts and opinion regarding the shipping issues. We do in-house shipping to help the clients ship their items reasonably and expeditiously. Again, sorry for the delay. Brian Kogan
Robert
Boynton Beach, Florida
Nov 17, 2019
placeholder
AGOPBNov 18, 2019
THANKS FOR YOUR BUSINESS!
Joe
Oakland Park, Florida
Nov 16, 2019
Great experience.They always have a beautiful selection of antiques in every sale. Always have help loading the larger items as well. A top company to definitely keep in touch with! A +
Report
placeholder
AGOPBMar 07, 2020
Thanks for the positive review!
Robert
Glenwood, Maryland
Nov 16, 2019
Easy to Deal WiithAuction Gallery of the Palm Beaches was very easy to deal with. They provided an in-house shipping service at a VERY reasonable price. My item was small, so Ii don't know how they would do with a larger item, but for small stuff they are very good. I am a repeat customer and would gladly bid in their future auctions if they have what I want.
Report
placeholder
AGOPBNov 16, 2019
THANKS FOR THE BUSINESS!
Margaret
Seattle, Washington
Nov 16, 2019
placeholder
AGOPBNov 16, 2019
THANKS FOR THE BUSINESS!
Elvira
Miami, Florida
Nov 16, 2019
Always very professionalHave purchased often from this auction house, and the description is always accurate, and staff is very pleasant and helpful.
Report
placeholder
AGOPBNov 16, 2019
THANKS FOR THE BUSINESS!
AnnMarie
Summit, New Jersey
Nov 16, 2019
Dylan
Greenwich, New York
Nov 16, 2019
SENT THE WRONG ITEMS MADE ME PAY FOR SHIPPING BACKI had recently won a 3 item lot from The auction gallery of palm beaches. When I initially made payment it was 90 $total (including shipping) some time later I received the package from AGOPB and realize it is not anything like I had won originally. keep this in mind they said shipping was 20 $but when I got package shipping label said 14 $and some change. I talk to the runner of the auction house and he's apologizes and says his shipping department clearly messed up my order. He then says he has my items but I'll need to send the wrong ones back first. He tell me I need to pay for the shipping back of these items. So I first paid 20 for shipping when it only costed 14 and now he wants me to cover the shipping cost of the items his workers had sent wrong. And for my package I actually he tells me I need to pay 45 $to ship this new package. I had already covered what would have been 34 $of shipping price to get and return the wrong package and he's still wants me to pay the price for shipping the correct item to me. I ask about him sending me a return label so I can send the incorrect package back and he says he's not set up? Yet he printed out a shipping label once before? Seems to me he doesn't want to own up to the mistakes of his workers and make his customer pay all the shipping cost plus Interest on the shipping plus a 25 % interest on the total price of the item you bought. So he's already making profit on every one item sold aswell as roughly 50 % profit on the shipping cost. AND THE OWNER STILL IS HESITATE ON SENDING ITEMS FOR FREE AND HAS YET TO ANSWER MY 3 EMAILS. I HAVE TOLD HIM I WILL PAY FOR SHIPPING BUT I WANT TO USE THE QUOTE I GET THROUGH MY WORK BECAUSE WE GET BETTER SHIPPING DEALS BECAUSE WE SEND HUNDREDS OF PACKAGES A DAY. HE STILL HAS YET TO CALL ME TO GIVE ME DIMENSIONS AND WEIGHTS ON THE FINALIZED CORRECT PACKAGE. HE ALREADY HAS MY CARD INFORMATION AND I CANT BLOCK HIS TRANSACTION. IM WORRIED HE END UP CHARGING ME 40 $NOT MY QUOTE!!
Report
placeholder
AGOPBNov 16, 2019
Dylan, I have not run your card for any additional amount, so your presumption that I would charge your card is WAY OFF THE MARK! Again, we are sorry for the error in shipping you the incorrect items. My guy feels badly, but people do make mistakes. I spoke to you yesterday and told you I would not have the time to get you a dimension for the box until Monday. We did the pack and ship in-house to save you money. Why are you complaining about the shipping when the initial cost to send to you was $14 and the items you purchased are much larger and take more money and time to ship to you. I quoted you $54 via Fed-Ex ground and asked you for the $40 difference to send to you. The cost to ship your purchase is on you. Now, after reading your review, I ask you to contact me on Monday to resolve this issue as soon as possible. Brian Kogan-President
View:
50
placeholderplaceholder
Get notifications from your favorite auctioneers.
placeholderplaceholder
As Seen On
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
placeholder
Shop With Confidence
Since 2002, LiveAuctioneers has made exceptional items available for safe purchase in secure online auctions.
placeholder